Amazon написа:
minavasht написа:
Мисля, че при револверите голямо значение оказва и разстоянието между барабана и цевта. Щото ако е лабаво там, цялата сила на локомотива ще иде в свирката, демек ще изфъщи пушека оттам.
Поне така ми се струва де ...
И това го има. Не знам защо, масово не се използва системата на Нагант, където този проблем е решен.
JDredd написа:
Защото усложнява конструкцията, намалява надеждността и оскъпява стоката.
Това е така...
...а принципно си има препоръчителни стойности от производителя за луфта между барабана и цевта...
Може да се намерят, но примерно за .357маг е в границите 0,10-0,15мм предполагам...точният допуск може да се намери...
Свързано е точно със нагара и надежността дето говори Тодор ...но не само при димните револвери...
много замърсено чело...може да заклини и съвременнно рево... Хосето разкаваше май за такива неща...
лесно може да се сметне каква площ /тоест все едно отвор в цевта с тази площ/ е хлабина 0,15мм...да, може да е 0,05мм да речем - така площта ще е 3 пъти по-малка, но от нагряване и нагарец може да не превърти...затова си има допуски...на тези хлабини...
а че това помагало да не се пръсне барабана - нещо не го разбирам Пако...
експозето му е Метафизика с повърхностни забележки за енергии и оръжия
Просто това е оръжие с барабан...губи енергия така и това е вредно...
но не нещо фатално...
Как да разбирам, че е заложено в конструкцията, като защита!?
ако е така то луфта ще го олабат на 2-3мм , а барабана ще го отънят, като самоковско тенеке...и ще е леко ама и ще е защитено при мошните калибри...
Изобщо как да кажа за да не се разбере, като заяждане....освен да сложа в заглавието - луфт, Бог и Човек и да се изясни метафизично тази проблематика...
а съвсем друга работа е отвора в манлихерата и в маузера...го има ...да направен е в Маузера след като при тест пушка ослепява самия Маузер...
да, за олабване е... естествено ако се пукне гилза или избие капса....но такъв отвор няма при Мосин